Laatste dagje!!! - Reisverslag uit Hertme, Nederland van Veerle - WaarBenJij.nu Laatste dagje!!! - Reisverslag uit Hertme, Nederland van Veerle - WaarBenJij.nu

Laatste dagje!!!

Blijf op de hoogte en volg Veerle

06 Februari 2015 | Nederland, Hertme

Heee!!!

Het is nu toch echt bijna zover... vandaag het laatste dagje in Nederland. Gisteren een super leuk en gezellig afscheidsfeestje gehad met familie, vrienden en collega's. Iedereen bedankt voor de superleuke cadeautjes, kaartjes en boekjes. Heel leuk:)

Vandaag de laatste dingen regelen, de koffer nog een keer in en uit pakken om te checken of ik echt alles heb en nog meer afscheid nemen van iedereen. En dan ben ik er denk ik wel klaar voor.

In Suriname ga ik stagelopen bij Kindertehuis Saron. Een kindertehuis voor kinderen/jongeren in de leeftijd van 10 tot ongeveer 24. Ik ben benieuwd. Via hier zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van wat ik allemaal ga beleven!

Liefs!

  • 06 Februari 2015 - 13:35

    Fam Mekenkamp:

    Hoi Veerle,

    Wat leuk dat wij je zo kunnen volgen.
    Kan ik me ergens aanmelden wanneer je wat plaats
    dat je een melding krijgt?
    Veel succes en plezier. Maar eerst een goede reis.
    Lieve groetjes Herbert en Charon en een knuffel van Gijs!

  • 06 Februari 2015 - 13:47

    Veerle :

    Hey!! Dankjewel:) Ik heb jullie in de mailinglijst gezet, dus als het goed krijg je een mailtje bij het volgende verslag! Liefs en een knuffel voor Gijs!!

  • 06 Februari 2015 - 13:51

    Maria Tijink:

    Lieve Nicht van mij super veel plezier en vele mooie leermomenten.
    Goede reis !!!
    liefs Maria

  • 07 Februari 2015 - 14:38

    Herman:

    Have a nice time and enjoy Surinameeeeeeeeeee.

  • 09 Februari 2015 - 21:54

    Chantal:

    Hoi Veerle, heel veel SUCCES!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hertme

Veerle

Actief sinds 03 Feb. 2015
Verslag gelezen: 524
Totaal aantal bezoekers 4793

Voorgaande reizen:

07 Februari 2015 - 15 Juli 2015

Suriname 2015

Landen bezocht: